هر آنچه در برنامه 90 جنجالی دیشب گذشت همه 90؛ از درگیری درخشان تا کنایه فردوسی‌پور

  پرینت
شناسه خبر : 50876 | تاریخ انتشار : 21 Ordibehesht 1391 - 18:27 | 2747 بازدید | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :

 

برنامه 90 شب گذشته مانند همیشه دیدنی بود؛ محمد فنایی به عنوان کارشناس داوری، مهمان حضوری این برنامه بود. البته در ادامه مسعود نظرزاده، مدافع بوشهری شاهین در این برنامه حضور یافت
به گزارش «تابناک»، فردوسی‌پور برنامه نود را با پرسش نظرسنجی که آیا با ممنوعیت استفاده از دروازه‌بان خارجی موافقید یا خیر و نیز برنامه را با پخش بازی‌های لیگ قهرمانان آغاز کرد.

محمد فنایی کارشناس داوری

محمد فنایی به عنوان کارشناس داوری عنوان کرد، در بازی پرسپوليس و راه آهن داور یک پنالتی به سود پرسپوليس را نادیده گرفت و یک بازیکن راه‌آهن می‌بایست در نیمه نخست اخراج می‌شد؛ افزون بر این که گل دوم استقلال به نفت آبادان صحیح نبود و یک پنالتی به سود نفت تهران گرفته نشد. در ضمن پنالتی‌های شاهین مقابل سایپا صحیح نبود.

فردوسی پور خطاب به مدیر سپاهان: شما هم باید ده نفره می‌شدید!

در ادامه، برنامه 90 با به تصویر کشیدن حرکت جواهیر سوکای در بازی سپاهان با حریف اماراتی داغ شد.

برنامه این هفته عادل فروسی پور با بررسی حرکت مهاجم سپاهان در بازی آسیایی تیمش حالت رسمی پیدا کرد؛ صحنه‌ای که سوکای حرکت جوانمردانه را اجرا نکرد و توپ را از اماراتی‌ها گرفت، باعث اخراج دروازه‌بان حریف و به هم ریختن روند بازی شد. عادل این حرکت را با فیرپلی بازیکنان آژاکس مقایسه کرد و به مدیر سپاهان برای تقسیم پاداش پنجاه میلیونی میان بازیکنانش که پس از این صحنه، پنالتی را بیرون زده بودند، گلایه کرد و گفت: «بهتر نبود یکی از بازیکنانتان را بیرون می‌کشیدید تا نشان دهید، فیرپلی واقعی را رعایت کردید؟

رحیمی هم در پاسخ گفت: «البته جواهیر سوکای وقتی دید بازیکن حریف توپ را نگرفت، دنبالش دوید. اما من هم اکنون می‌پذیرم که ما باید یک یارمان را بیرون می‌کشیدیم.

کفاشیان: هنوز تصمیم قطعی نگرفتیم! ۷۸ درصد پرسپولیسی هستند؟

کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که روی خط برنامه 90 رفته بود، درباره قانون منع حضور دروازه‌بانان خارجی در لیگ برتر گفت: «ما هنوز تصمیمی در این باره نگرفتیم و از سازمان لیگ خواستیم در دوره جدید، قوانین مربوط به لیگ را بررسی دوباره کنیم. بحث اینکه حضور بازیکنان خارجی را بازتر کنیم یا محدودتر، اینکه لیگ شانزده تیمی شود یا نه. به هر حال در این سال‌ها بازیکنان خارجی بسیاری آمده‌اند به لیگ ما که کیفیت نداشتند و کلی پول در دلالی سوخته است. به هر حال ما چهار سال این قانون را اجرا کردیم و ماحصلش این است که یک گلر لژیونر داریم، ولی باید نظریات کارشناسان را در این زمینه بگیریم. هفته بعد دو جلسه داریم و از میان نظریات همه ف یک تصمیم نهایی می‌گیریم.

او در پاسخ به این پرسش فردوسی پور که مگر پیش از این قانون لژیونر نداشتیم و تازه حقیقی که در تیمش بازی نمی‌کند گفت: «به هر حال ما باید بهترین تصمیم را بگیریم. یکسری از مدیران، قیمت بازیکنان را بالا بردند. ما باید یک فکری برای این قصه بکنیم. من هم بر این باورم که باید این قانون را در دسته نخست اجرا کنیم.

عادل فردوسی پور به نظرسنجی برنامه‌اش اشاره کرد و گفت: «78 درصد مردم می‌گویند این قانون به ضرر فوتبال است» و کفاشیان در پاسخ گفت: «این 78 درصد که رنگش هم قرمز است، پرسپولیسی‌ها هستند دیگر؟» و این جمله را با خنده گفت و تأکید کرد می‌کوشد، نظر مردم در این باره لحاظ شود.

کنایه دوباره عادل به رسولی نژاد!

در بخشی دیگر از این برنامه یک مخاطب نامه ای را خطاب به رسولی نژاد معاون وزیر ورزش نوشته و از او خواسته بود تا شرایطی را فراهم کند تا بتواند مثل حسین علوی مقدم به استقلال بپیوندد!

درد نامه حیدری به 90

مهدی حیدری، کاپیتان سابق تیم‌های بوتان و اکباتان که به دلیل بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی، چهره ای شناخته شده است برای علاقه‌مندان کمتر حرفه ای فوتبال، در نامه‌ای به برنامه 90 نوشته بود: «چند سال پیش، وام پنج میلیون تومانی گرفتم که اکنون به دلیل مشکلات مالی، این وام با سودش بیش از سی میلیون تومان شده و شرایط سختی دارم.
نامه‌ای که سبب شد تا محمد فنایی درباره اش بگوید: «مهدی حیدری خودش یکی از چهره‌های سرشناس فوتبال ایران بوده، همیشه تلاشش کمک به پیشکسوتان بوده و الان خیلی شرایط تلخی است که سبب شده، او چنین نامه ای را بنویسد.

علی کفاشیان در برنامه 90 گفت: «من به کمیته استیناف فقط توصیه کردم. البته آنها تصمیمشان را مستقل از توصیه من گرفتند. تازه من هم اینقدر زیر فشار آقای رویانیان بودم که تصمیم گرفتم به کمیته استیناف یک توصیه‌ای بکنم.

باز هم یک داور در تالش کتک خورد

در شرایطی که هنوز چند ماه از ماجرای ضرب و شتم یک داور فوتبال در بازی دو تیم شمالی کشور در تالش نگذشته بود، بار دیگر یک داور از سوی بازیکنان تیم تالشی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

یک قانونی بگذارید که داوران کتک نخورند!

پس از سخنان کفاشیان بود که محمد فنایی، کارشناس داوری این هفته برنامه شروع به صحبت کرد و گفت: «آقای کفاشیان کاش شما که قرار است، توصیه کرده و قوانین را اصلاح کنید، یک کاری هم کنید که این قدر داوران را در شهرهای گوناگون کتک نزنند».

این در حالی بود که پیش از این عادل فردوسی پور گفته بود، در آبادان و تالش دو داور را تا سرحد مرگ کتک زده اند. کفاشیان هم در پاسخ گفت: «حالا تلاش می‌کنیم که این اتفاق بیفتد».

دایی: لیدرهای پرسپولیس حاشیه سازند

در ادامه برنامه علی دایی با اشاره به دیدار با پرسپولیس گفت: ما در دیدار برابر پرسپولیس به ویژه در نیمه نخست فوتبال خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و بر‌تر از حریف بودیم. از‌‌ همان دقیقه نخست، ‌می‌دانستیم باید ‌هافبک‌های پرسپولیس را از بازی خارج کنیم که خوشبختانه در این کار موفق بودیم اما در عدم آفسایدگیری مناسب گل‌هایی را دریافت کردیم، ولی در کل توانستیم سه امتیاز به دست آوریم.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این دیدار هه تلاش خودش را کرد و حتی اگر در دقایق آخر آن توپ را فرشید کریمی نمی‌گرفت، چه بسا بازی مساوی ‌می‌شد. در کل معتقدم مشکل اساسی پرسپولیس لیدرهای آنها هستند که ده نفر نمی‌رسند، ولی آنان حاشیه‌های بسیاری برای تیم ایجاد کردند و اجازه ندادند این تیم روی آرامش را ببیند.

در ادامه گزارشی از سقوط تیم‌های شاهین و شهرداری به لیگ دسته اول پخش شد.

میهمان برنامه شب گذشته 90، مسعود نظرزاده مدافع بومی شاهین بود که با حضور وی دلایل این سقوط بررسی شد؛ افزون بر اینکه در چند مرحله گزارش‌هایی از اشک و گریه و ناراحتی هواداران در پایان دیدار شاهین و سایپا به نمایش درآمد. یکی از هواداران شاهین، اتوبوسی را که بازیکنان را از ورزشگاه منتقل کرد، مانند تابوتی سفید دانست که آرزوهای مردم بوشهر را با خود می‌برد.

درگیری شدید درخشان و مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر با درخشان، سرمربی سابق تیم فوتبال شاهین بوشهر درگیری لفظی پیدا کرد.

در این گفت‌وگوی تلفنی، سخنانی رد و بدل شد که هیچ کمکی به بازگشت تیم فوتبال شاهین بوشهر نخواهد کرد و به نوعی نوش دارویی پس از مرگ سهراب است.

درخشان با اشاره به اینکه چرا می‌خواهید کوتاهی کردنتان را با دروغ جبران کنید، پول دریافتی از این باشگاه را حق خودش دانسته و به جمشیدی گفت، اجازه ندهید حرف‌هایی را که باید نزنم، در این برنامه بگویم.

پس از اظهارات درخشان مبنی بر اینکه هفتاد میلیون از هزینه شخصی برای باشگاه لباس خریدم، جمشیدی گفت: به درخشان تذکر داده بودم این کار وظیفه وی نیست، اما گویا او قصد دلالی داشته و بر این باورم که مصیبت‌های تیم را این مربی درست کرد و در پایان هم شاهین را بیچاره کرد.

جمشیدی و درخشان که حسابی از دست حرف‌های یکدیگر عصبانی شده بودند، مجال پاسخگویی به همدیگر را نمی‌داده و با پا درمیانی مجری 90، سرانجام این ماجرا خاتمه یافت.
در ادامه نیز درگیری لفظی بیژن عزیزی سرمربی شهرداری با خبرنگاران پخش شد. عزیزی به خبرنگاران گفت که اصول کارشان را بلد نیستند. وی خودش را مربی درجه یک اروپایی دانسته و از خبرنگاران خواست سؤال خصوصی نپرسند.

پرسش و پاسخ نظرسنجی

پرسش نظرسنجی نود، این بود که آیا با ممنوعیت استفاده از دروازه‌بان خارجی موافقید یا خیر؟ که نزدیک 80 درصد مخالفت خود را اعلام نمودند و نزدیک 20 درصد موافق طرح ممنوعیت استفاده از دروازه‌بان خارجی بودند.

این برنامه در ساعت 2 و 20 دقیقه تمام شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا
برچسب ها
اخبار مرتبط
عادل فردوسی‌پور: پدرم را در آوردند اما از هیچ کسی نمی‌ترسم/ من تا آخرش هستم
افشاگری‌های منصور رشیدی: قلعه‌نویی گفت اعلام کردند حسینی را به تیم ملی دعوت نکن/ بعد از مصاحبه قبلی‌ام با اعتماد تماس گرفتند و تذکر دادند!
شهداب یزد نائب قهرمان لیگ برتر والیبال کشور شد
نرم افزار استودیو کامل تبدیل فایل های صوتی و تصویری -
بازديد فرماندار و نماينده بافق در مجلس شوراي اسلامي از بزرگراه بافق - يزد
افتتاح پروژه سیستم توزین حین حرکت (WIM) در کیلومتر 3 محور یزد-مهریز
تصويبنامه هيات وزيران درخصوص اجراي اقدامات مربوط توسط كليه دستگاه هاي مقرر در برنامه راهبردي ارتقای سلامت نظام اداري و مبارزه با فساد در مبادلات مرزي ( بازارچه هاي مرزي ، مناطق آزاد تجاري - صنعتي و ويژه اقتصادي و اسكله هاي خاص)
اهالي محله مظفريه با نگرشي متفاوت سعي در جلب نظر مسافران ورودي محور بافق- كرمان داشته باشند
اسامی نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس دهم از حوزه مهریز -بافق -بهاباد-خاتم -ابرکوه(40 نظر)
اعلام محدودیت ترافیکی برای وسایل نقلیه سنگین در محور بیرجند- قاین و بالعکس
5 نوشیدنی برای کوچک کردن شکم - نوشیدنی های لاغر کننده
عکس- تصادف زنجیره ای شدید در چین / سه کشته در تصادف زنجیره ای محور سراوان - خاش
پاکسازی سیستم و حذف انواع ویروس Dr.Web CureIt! 10.0.7 [2015-12-06]
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • هیچ نظری موجود نیست